DOCU-X

DOCU-X je komplexní řešení pro elektronickou správu dokumentů a jejich schvalování. DOCU-X se neomezuje pouze na účetní doklady, ale umožňuje spravovat a schvalovat jakýkoliv typ dokumentů a tím vám pomáhá stát se „bezpapírovou firmou“.

Přístup k dokumentům odkudkoliv

DOCU-X zajišťuje přístup k dokumentům kdykoliv a odkudkoliv potřebujete, a to včetně zajištění jasných odpovědností. Vaše doklady jsou tak zabezpečeny proti ztrátě a zničení a jakékoliv hledání dokumentů a informací v nich je otázkou vteřin. V DOCU-X můžete spravovat jakýkoliv dokument a nemusíte se tedy omezovat jen např. na účetní doklady.

Nástroj pro schvalování nejen dokumentů

S DOCU‐X dokážete zdigitalizovat jakýkoliv proces díky robustnímu workflow nástroji. V DOCU‐X je dostupná historie schvalování a stále tak máte přehled o tom, v jakém stavu schválení se konkrétní dokument nachází, jakými kroky schválení již prošel, kdo/kdy jej vyřídil a na koho schválení je.

Řešení, které roste s vámi

DOCU-X díky své robustnosti dokáže pokrýt téměř jakoukoliv potřebu v oblasti vašich dokumentů a souvisejících procesů. Nemusíte se tedy obávat, že DOCU-X nebude stíhat vaši chuť digitalizovat firmu. Klienti DOCU-X standardně spravují a schvalují desítky typů dokladů (faktury, smlouvy, nabídky, objednávky, žádanky, ISO, atd.).

Integrace na ostatní systémy

DOCU-X lze integrovat s většinou zákaznických systému jako ERP, CRM, apod. A právě integrace výrazně zvyšuje přidanou hodnotu DOCU-X, které může využívat společné číselníky, sloužit jako externí úložiště, popř. jako nástroj pro schvalování dokumentů z těchto aplikací.

Integrace na ostatní systémy

DOCU-X lze integrovat s většinou zákaznických systému jako ERP, CRM, apod. A právě integrace výrazně zvyšuje přidanou hodnotu DOCU-X, které může využívat společné číselníky, sloužit jako externí úložiště, popř. jako nástroj pro schvalování dokumentů z těchto aplikací.

DOCU-X OCR

Ušetřete čas na přepisování dat z dokumentů. Zautomatizujte procesy a využijte pracovní sílu efektivněji. Systém za Vás vyčte data ze skenovaných a elektronických dokumentů a sám je uloží do Vašeho systému bez chyb.

Učící se algoritmus

Systém je založen na strojovém učení a algoritmu, který se postupně učí poznávat vaše dokumenty a zlepšuje výsledky dolování údajů. Celý proces učení probíhá zcela automaticky na pozadí, aby byl systém z pohledu uživatele co nejjednodušší.

Libovolné typy dokumentů

Díky strojovému učení a učícím se algoritmům můžete vytěžovat jakýkoli typ dokumentu. faktury, objednávky, dodací listy, průvodky atp. Systém se dokáže naučit extrahovat údaje z jakýchkoli strukturovaných a polostrukturovaných dokumentů v přibližně 250 jazycích.

Validace vytěžených dat

Systém umožňuje automatickou validaci. DOCU-X OCR například automaticky kontroluje, zda pro vytěžené identifikační číslo existuje organizace, zda se faktura neduplikuje atp. Tím se eliminují chyby, které se běžně vyskytují při ručním přepisování dat.

Neomezený počet uživatelů a vstupů

Přenesením dokumentů na server vám systém umožňuje zpracovávat dokumenty z libovolného počtu vstupů (skenovací pracovní stanice a e-maily) a zpracovávat je na libovolném počtu pracovních stanic nebo poboček s neomezeným počtem uživatelů.

Volitelné rozšíření

K aplikaci je možné objednat Outlook Plugin, kdy po kliknutí pravým tlačítkem myši na emailovou zprávu v MS Outlook tato služba zajistí automatický přenos faktur z mailu k vytěžení v DOCU-X OCR.

Outlook Plugin 10 EUR/měsíčně

Kontaktujte nás pro nabídku
DOCU-X