Vážení zákazníci a uživatelé systému HELIOS,
Digitalizujte HR s aplikací HR Portál.
HR Portál je online webová aplikace, která zjednodušuje a digitalizuje komunikaci mezi HR oddělením nebo mzdovou účtárnou a zaměstnanci. Digitalizace této oblasti významným způsobem šetří čas jak pracovníkům HR oddělení, tak i samotným zaměstnancům. Veškeré evidované osobní údaje jsou zaměstnancům kdykoliv k dispozici, ke kontrole či zadání požadavků za změny.
Velkým přínosem pro HR oddělení je pak možnost strukturované komunikace se zaměstnanci, výměna dokumentů a také využití digitálních daňových formulářů.
Co vše HR Portál umožňuje
- Distribuce výplatních pásek
Portál zajišťuje bezpečnou distribuci výplatních pásek v reálném čase přímo na uživatelský účet každého zaměstnance. Zaměstnanec má tak všechny výplatní pásky kdykoliv k dispozici na jednom místě. - Sdílení důležitých dokumentů
Vybrané dokumenty z osobní složky zaměstnance je s ním možné přes portál sdílet, aby k nim měl zaměstnanec pohodlně kdykoliv přístup. - Žádosti a požadavky
Portál umožňuje spolehlivou a komfortní komunikaci mezi zaměstnancem, zaměstnavatelem a mzdovou účetní. Na základě zaneseného požadavku obdrží druhá strana notifikaci k jeho zpracování. Uživatelé mohou následně kdykoliv překontrolovat stav zpracování daného požadavku. - Osobní údaje zaměstnance
Prostřednictvím HR Portálu si zaměstnanec může v reálném čase ověřit správnost osobních údajů, které o něm zaměstnavatel eviduje. Zároveň může jednoduše požádat o jejich aktualizaci. - Online prohlášení poplatníka daně
Zaměstnanec může kdykoliv a odkudkoliv elektronicky vyplnit Prohlášení poplatníka daně. Zaměstnance portál vyplněním formuláře krok za krokem provází. Informace jsou následně ihned předávány ke zpracování mzdové účtárně. - Online žádost o roční zúčtování
Stejně jako v případě Prohlášení poplatníka daně, umožňuje HR Portál elektronicky vyplnit i žádost o roční zúčtovaní daně. I zde zaměstnance portál vyplněním provází a informuje ho například o povinných přílohách žádosti. - Komunikace se mzdovou účetní
Zaměstnanec může snadno komunikovat přímo se mzdovou účtárnou pomocí chatu či zadáváním požadavků. Snadno tak vyřeší své dotazy a nejasnosti, které ve složitém světě daní a mezd mohou nastat. - Schvalování mezd a platebních příkazů
Portál umožňuje také komunikaci mezi zaměstnavatelem a mzdovou účetní. Významné dokumenty lze potvrdit stanoveným schvalovatelem s využitím dvoufázového ověření identity
Proč používat HR Portál
Bezpečnost a v souladu s GDPR
Portál splňuje požadavky evropské směrnice pro ochranu uživatelských údajů. Vaše data a data vašich zaměstnanců jsou u nás v naprostém bezpečí.
Vše přehledně na jednom místě
Všechny informace najdete na jednom místě. K dispozici jsou jak aktuální, tak historické údaje. Jednotná databáze vám výrazně uspoří čas a náklady.
Automatizace procesů
Portál nahrazuje velké množství ruční práce automatizovanými procesy, schvalovacími workflow a notifikacemi do vašeho e-mailu.
Portálové řešení
Portálové řešení umožňuje personalistům, zaměstnancům, manažerům a mzdovým účetním zabezpečený přístup k informacím podle nastavených uživatelských rolí.
Výhody pro zaměstnance
- Všechny dokumenty na jednom místě
- Správa personálních údajů online
- Elektronické vyplnění prohlášení poplatníka daně – nahrazení růžového formuláře
- Roční zúčtování daně
- Nemusí fyzicky nic podepisovat
- Webová aplikace – přihlášení odkudkoli – mobil, tablet…
- Bezpečí dat
- Přístup ke všem výplatním páskám a dokumentům
- Možnost komunikace s HR např. formou požadavků – hypotéka atd.
- Interaktivní tipy a průvodce pro snazší vyplňování formulářů
Výhody pro mzdovou účetní
- Úspora času – veškerá komunikace se zaměstnanci online
- Přehled o osobních údajích zaměstnanců
- Možnost stažení a propsání aktualizovaných údajů do HELIOSu
- Dokumenty všech zaměstnanců na jednom místě
- Možnost schvalování a ukládání dokumentů v HELIOSu
- E-mailové notifikace z portálu informující o aktualizacích dat zaměstnanců
- Nahrání mzdových rekapitulací ke schválení jednatelům
- Možnost nastavení systémových hlášek pro zaměstnance a odeslání e-mailových notifikací
Výhody pro management
- Zjednodušení komunikace mezi zaměstnanci, HR a mzdovou účtárnou
- Přehled o platbách z mezd a možnost schválení nebo zamítnutí
- Bezpečnost dat – osobní data se nepotulují v mailech
- V případě kontroly – veškeré dokumenty a data z daňových formulářů na jednom místě
- Při aktualizaci zákonů rychle zapracováváme legislativní novinky do portálu
- Možnost dvoufaktorového ověření při přihlášení – SMS, Authenticator
- Moderní řešení které posouvá společnosti dále v digitalizaci
Pokud vás řešení zaujalo a chcete se dozvědět více, pak doporučujeme zhlédnout záznam z našeho webináře, kde se dozvíte kompletní informace o funkcionalitě, výhodách používání a možnostech nasazení ve vaší organizaci.
V případě zájmu navštivte stránky AVA, případně nás kontaktujte.