AVA – aplikace HR Portál

dots
dots

Vážení zákazníci a uživatelé systému HELIOS,

 

Digitalizujte HR s aplikací HR Portál.

HR Portál je online webová aplikace, která zjednodušuje a digitalizuje komunikaci mezi HR oddělením nebo mzdovou účtárnou a zaměstnanci. Digitalizace této oblasti významným způsobem šetří čas jak pracovníkům HR oddělení, tak i samotným zaměstnancům. Veškeré evidované osobní údaje jsou zaměstnancům kdykoliv k dispozici, ke kontrole či zadání požadavků za změny.

 

Velkým přínosem pro HR oddělení je pak možnost strukturované komunikace se zaměstnanci, výměna dokumentů a také využití digitálních daňových formulářů.

Co vše HR Portál umožňuje

  • Distribuce výplatních pásek
    Portál zajišťuje bezpečnou distribuci výplatních pásek v reálném čase přímo na uživatelský účet každého zaměstnance. Zaměstnanec má tak všechny výplatní pásky kdykoliv k dispozici na jednom místě.
  • Sdílení důležitých dokumentů
    Vybrané dokumenty z osobní složky zaměstnance je s ním možné přes portál sdílet, aby k nim měl zaměstnanec pohodlně kdykoliv přístup.
  • Žádosti a požadavky
    Portál umožňuje spolehlivou a komfortní komunikaci mezi zaměstnancem, zaměstnavatelem a mzdovou účetní. Na základě zaneseného požadavku obdrží druhá strana notifikaci k jeho zpracování. Uživatelé mohou následně kdykoliv překontrolovat stav zpracování daného požadavku.
  • Osobní údaje zaměstnance
    Prostřednictvím HR Portálu si zaměstnanec může v reálném čase ověřit správnost osobních údajů, které o něm zaměstnavatel eviduje. Zároveň může jednoduše požádat o jejich aktualizaci.
  • Online prohlášení poplatníka daně
    Zaměstnanec může kdykoliv a odkudkoliv elektronicky vyplnit Prohlášení poplatníka daně. Zaměstnance portál vyplněním formuláře krok za krokem provází. Informace jsou následně ihned předávány ke zpracování mzdové účtárně.
  • Online žádost o roční zúčtování
    Stejně jako v případě Prohlášení poplatníka daně, umožňuje HR Portál elektronicky vyplnit i žádost o roční zúčtovaní daně. I zde zaměstnance portál vyplněním provází a informuje ho například o povinných přílohách žádosti.
  • Komunikace se mzdovou účetní
    Zaměstnanec může snadno komunikovat přímo se mzdovou účtárnou pomocí chatu či zadáváním požadavků. Snadno tak vyřeší své dotazy a nejasnosti, které ve složitém světě daní a mezd mohou nastat.
  • Schvalování mezd a platebních příkazů
    Portál umožňuje také komunikaci mezi zaměstnavatelem a mzdovou účetní. Významné dokumenty lze potvrdit stanoveným schvalovatelem s využitím dvoufázového ověření identity

Proč používat HR Portál

Bezpečnost a v souladu s GDPR
Portál splňuje požadavky evropské směrnice pro ochranu uživatelských údajů. Vaše data a data vašich zaměstnanců jsou u nás v naprostém bezpečí.

Vše přehledně na jednom místě
Všechny informace najdete na jednom místě. K dispozici jsou jak aktuální, tak historické údaje. Jednotná databáze vám výrazně uspoří čas a náklady.

Automatizace procesů
Portál nahrazuje velké množství ruční práce automatizovanými procesy, schvalovacími workflow a notifikacemi do vašeho e-mailu.

Portálové řešení
Portálové řešení umožňuje personalistům, zaměstnancům, manažerům a mzdovým účetním zabezpečený přístup k informacím podle nastavených uživatelských rolí.

Výhody pro zaměstnance

  • Všechny dokumenty na jednom místě
  • Správa personálních údajů online
  • Elektronické vyplnění prohlášení poplatníka daně – nahrazení růžového formuláře
  • Roční zúčtování daně
  • Nemusí fyzicky nic podepisovat
  • Webová aplikace – přihlášení odkudkoli – mobil, tablet…
  • Bezpečí dat
  • Přístup ke všem výplatním páskám a dokumentům
  • Možnost komunikace s HR např. formou požadavků – hypotéka atd.
  • Interaktivní tipy a průvodce pro snazší vyplňování formulářů

Výhody pro mzdovou účetní

  • Úspora času – veškerá komunikace se zaměstnanci online
  • Přehled o osobních údajích zaměstnanců
  • Možnost stažení a propsání aktualizovaných údajů do HELIOSu
  • Dokumenty všech zaměstnanců na jednom místě
  • Možnost schvalování a ukládání dokumentů v HELIOSu
  • E-mailové notifikace z portálu informující o aktualizacích dat zaměstnanců
  • Nahrání mzdových rekapitulací ke schválení jednatelům
  • Možnost nastavení systémových hlášek pro zaměstnance a odeslání e-mailových notifikací

Výhody pro management

  • Zjednodušení komunikace mezi zaměstnanci, HR a mzdovou účtárnou
  • Přehled o platbách z mezd a možnost schválení nebo zamítnutí
  • Bezpečnost dat – osobní data se nepotulují v mailech
  • V případě kontroly – veškeré dokumenty a data z daňových formulářů na jednom místě
  • Při aktualizaci zákonů rychle zapracováváme legislativní novinky do portálu
  • Možnost dvoufaktorového ověření při přihlášení – SMS, Authenticator
  • Moderní řešení které posouvá společnosti dále v digitalizaci

 

Pokud vás řešení zaujalo a chcete se dozvědět více, pak doporučujeme zhlédnout záznam z našeho webináře, kde se dozvíte kompletní informace o funkcionalitě, výhodách používání a možnostech nasazení ve vaší organizaci.

 

V případě zájmu navštivte stránky AVA, případně nás kontaktujte.